امام مهدي (عج): هر کس در اجراي اوامر خداوند کوشا باشد، خدا نيز وي را در دستيابي به حاجتش ياري مي کند.
 
جمعه 31 فروردین 1403
 
 
Friday, April 19, 2024
11 شوال 1445
 

نخستین دانشنامه مجازی فقه و اصول شیعی افتتاح می‌شود

آغاز ثبت نام شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث

کنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه: امنيت جهاني بدون سلاح هاي کشتار جمعي

هم انديشي جوان ياوران

جشنواره بين المللي فارابي ويژه تحقيقات علوم انساني و اسلامي



نظر شما درباره ي محنوي سايت چيست ؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف






اقدامات>دوره هاي آموزشي



دوره آموزشي حضور ۲

کد : 419 تاریخ : 7:42 - 31 مرداد 1389 تعداد بازدید : 13412

بسمه تعالي

مقدمه


پس از عزم سازمان ملي جوانان براي توان¬مندسازي جوانان تعدادي از سازمان¬هاي مردم¬نهاد که با آن سازمان در ارتباط هستند جهت حضور مؤثر در رويدادهاي بين¬المللي، و آمادگي مؤسسه بين¬المللي رميک به منظور برنامه¬ريزي عناوين آموزشي مورد نياز و برگزاري دوره¬ي آموزشي، اقدام لازم از جانب اين مؤسسه در اين باره صورت پذيرفت.
با تشکيل ستاد برگزاري دوره¬ي آموزشي حضور از تاريخ 1/8/1388 اقدامات اجرايي در اين خصوص آغاز شد و جلسات کارشناسي پيرامون نحوه¬ي برگزاري دوره تشکيل گرديد.
کلاس¬هاي مرحله¬ي مقدماتي دوره¬ي آموزشي حضور از تاريخ 5/9/1388 تا 21/9/1388 برگزار شد.
گزارش مرحله¬ي مقدماتي دوره¬ي آموزشي حضور
در طول مدت برگزاري ستاد، تشکيل جلسات اجرايي و کارشناسي با اهداف بررسي و ارزيابي از نحوه¬ي اجرا و يا پيشنهاد چگونگي اجراي کليه¬ي برنامه¬هاي دوره از مهمترين دستاوردهاي ستاد به حساب مي¬آيد که توانست در برگزاري هر چه بهتر اين دوره کمک شاياني بنمايد.

مراحل ثبت نام


طي هماهنگي¬هاي به عمل آمده با سازمان ملي جوانان اسامي 50 نفر از واجدين شرايط شرکت در دوره دريافت گرديد. طي جلسات کارشناسي اسامي 39 نفر از آنان قطعي تلقي شده و دعوت¬نامه¬ها و بروشورهاي اطلاع¬رساني براي آنها ارسال گرديد.
در نهايت پس از حضور آموزش¬پذيران در دفتر ستاد و با توجه به شرايط برگزاري دوره، تعداد 39 نفر از
معرفي¬شدگان جهت حضور در اين دوره پذيرش شدند و به اين افراد در خصوص شروع کلاس¬¬ها اطلاع¬رساني لازم صورت پذيرفت.
آيين¬نامه¬هاي انضباطي برگزاري دوره¬ي آموزشي حضور که آموزش¬پذيران ملزم به رعايت آن بوده¬اند عبارتند از:
- آيين¬نامه¬ي اجرايي دوره¬ي آموزشي حضور
- فرم تعهد رعايت موازين اخلاق اسلامي
- فرم تعهدنامه¬ي شرکت در دوره¬ي آموزشي حضور
تهيه کارت آموزش¬پذيران و تهيه¬ي بسته¬ي آموزشي دوره، مرحله¬ي بعدي اقدامات بود.
در بسته¬ي آموزشي، منابع آموزشي مرتبط با دوره به همراه يک کيف به آموزش¬پذيران تحويل گرديد که شامل:
1- کتاب جنگ جهاني چهارم نوشته¬ي کنت دمارانش (ترجمه¬ي سهيلا کيانتاژ)
2- جوانان در نظام بين¬الملل، ناشر: سازمان ملي جوانان
در خصوص بعضي از دروس ارائه شده در دوره نيز جزوات مورد نياز که در ذيل به آنها شاره مي¬شود تهيه گرديد و در اختيار آموزش-پذيران قرار گرفت.
1- کتابچه¬ي ديپلماسي عملي و تشريفات ديپلماتيک نوشته¬ي محمدمهدي سازگارا
2- جزوه¬ي آداب تشريفات در سطح بين¬الملل با تدريس استاد علي¬محمد بيدار مغز
3- جزوه¬ي بررسي و شناخت تحولات نوين نظام بين ¬الملل دکتر سيد علي خرم


گزارش افتتاحيه دوره ي آموزشي حضور


در تاريخ 5/9/88 مراسم افتتاحيه با حضور آقاي مهدي صولي، مشاور محترم رئيس و مديرکل دفتر امور بين¬الملل سازمان ملي جوانان، در محل سالن کنفرانس معاونت اجتماعي شهرداري منطقه يک تهران برگزار شد.
جلسه در ساعت 8:30 دقیقه صبح روز پنج¬شنبه 5 آذرماه با قرائت آیاتی از کلام¬الله مجید آغاز گردید.
در ابتدا آقای گودرزی مدیرعامل مؤسسه بین¬المللی رمیک اعضای ستاد برگزاری دوره را معرفی کرد.
در تکمیل مباحث ارائه شده، آقای گودرزی نسبت به طرح مباحث مربوط به دوره از جمله طرح تداوم، نحوه آموزش¬های ارائه شده در دوره، نحوه اعطای گواهی¬نامه، زمان و عناوین کلاس¬ها و معرفی برخی از اساتید توضیح داد.

در ادامه جلسه، آموزش¬پذیران ضمن معرفی خود به سایرین فرصت آشنایی با دیگر هم¬کلاسی¬ها را پیدا کردند.
آقای صولی، مدیرکل دفتر امور بین¬الملل سازمان ملی جوانان، سخنران بعدی افتتاحیه بود. وی در سخنانی به تشریح ضرورت¬های داخلی و بین¬المللی تشکیل این دوره و همچنین نوع نگاه سازمان به آن اشاره کرد.

وی گفت: در ساختار اجرایی بسیاری از کشورها در کنار سازمان¬های دولتی و رسمی مرتبط با امور جوانان مانند وزارت جوانان، وزارت جوانان و فرهنگ و وزارت جوانان و زنان، یکسری نهادهای عمومی نیز به نمایندگی از تشکل¬های غیردولتی در این کشورها شکل
گرفته¬اند.

مهدی صولی اضافه کرد: به طور مشخص در اغلب کشورهای آمریکای شمالی، اروپایی و برخی از کشورهای آمریکای جنوبی و بسیاری از کشورهای آفریقایی، آسیایی نهادهایی با عنوان مجمع ملی جوانان یا نهادهای فراگیر جوانان وجود دارند که به نوعی پارلمان جوانان در این کشورها محسوب می¬شوند.

صولی وجه غالب فعالیت¬های سازمان ملی جوانان در عرصه بین¬المللی را تعامل فرهنگی با سازمان¬های همتای خود اعم از اتحادیه¬های بین-المللی، اتحادیه¬های جوانان و وزارتخانه¬های جوان در کشورهای دیگر عنوان کرد و
افزود: فعالیت¬های دفتر بین¬المللی سازمان ملی جوانان تاکنون در زمینه مسائلی همچون ارتباط با نهادهای همتای سازمان ملی جوانان در عرصه بین¬الملل، حضور در مجامع بین¬المللی مرتبط با موضوع جوانان، حضور در شبکه جهانی اشتغال جوانان، تعامل با سازمان¬هایی مثل یونیسف-یونسکو و سایر سازمان¬هایی که به نوعی در حوزه مسائل جوانان فعال هستند بوده است، حال چه به صورت شکلی و چه به صورت موضوعی. وی از قرارگرفتن دو موضوع جدید در برنامه کاری فعالیت-های سازمان ملی جوانان خبر داد و گفت: به طور مشخص دو موضوع زمینه¬سازی حضور مؤثر جوانان و تشکل¬های غیردولتی جوانان جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین¬الملل و دیگری پرداختن به امور جوانان ایرانی خارج از کشور جزء برنامه¬های جدید سازمان هستند.  

وی جمعیت ایرانیان خارج از کشور را بنا بر آمارهای غیررسمی بین 5 تا 8 میلیون نفر ذکر کرد و افزود: بر اساس تخمین¬های که زده می-شود بیش از 60 درصد جمعیت ایرانیان خارج از کشور از نسل سوم هستند و این جوانان ایرانی محسوب می¬شوند.
صولی تصریح کرد: معتقد هستم یکی از مهمترین عرصه¬های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باید بحث سازماندهی امور جوانان ایرانی خارج از کشور باشد؛ نکته¬ای که تا حالا از آن غفلت شده و تاکنون برنامه منسجم و هماهنگی برای آن وجود نداشته است ولی اگر به آن اهتمام شود نتایج بسیار پربرکت و شکوهمندی برای پیشرفت کشور خواهد داشت.

وی با ابراز تأسف از زمینه نامساعد حضور جوانان و تشکل¬های غیردولتی در رویدادهای بین¬المللی ابراز داشت: اگر بخواهم صریح صحبت کنم باید بگویم با کمال تأسف ما با موانع بسیاری اعم از موانع ذهنی، موانع ساختاری و قانونی و موانع محتوایی و آموزشی در رابطه با حضور جوانان و تشکل¬های غیردولتی جوانان در عرصه بین¬المللی مواجه هستیم.
صولی مسائلی از قبیل: نگرش¬های تهدیدگونه نسبت به
تشکل¬های غیر دولتی، مجاز نبودن جوانان زیر 26 سال برای ثبت NGO در وزارت کشور، سربازی پسران و برخی محدودیت¬های ویژه دختران را بعنوان مصادیقی از موانع حضور تشکل¬های جوانان در عرصه¬های بین-المللی برشمرد و تأکید کرد: به خاطر این عدم اهتمام، به رغم استعداد بسیار بالای جوانان ما برای حضور در حوزه¬های بین¬المللی، این حضور خیلی پایین است و چون زمینه حضور ضعیف است، ما به طور طبیعی با مشکلات جدی در بحث محتوا، آموزش و توانمندسازی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: حضور مؤثر در یک رویداد بین¬المللی الزاماً به معنای یک سفر خارجی یا مثلاً میزبانی از یک هیئت خارجی نیست بلکه قواعد و ضوابط خاص خودش را دارد، نیاز به آموزش¬های ویژه و مهارت¬های خاص دارد؛ خیلی از اینها کاربردی هم هستند و صرفاً اطلاعات ذهنی و نظری محسوب نمی¬شوند.

مدیرکل دفتر امور بین¬الملل سازمان ملی جوانان از انعقاد یک یادداشت همکاری با مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی خبر داد و تصریح کرد اميدواريم با امضای برنامه اجرایی این تفاهم¬نامه در استانبول ترکیه، شبکه غیردولتی جوانان در داخل کشور به موضوعات مورد توجه این مجمع بپيوندد.

وی در پایان سخنانش با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در دوره آموزشی، هدف از برگزاری این دوره را آموزش و توانمندسازی تشکل¬ها عنوان کرد و گفت: سازمان ملی جوانان از برگزاری این دوره¬ها استقبال می¬کند و معتقد است این دوره¬ها نتایج و برکات زیادی برای آینده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و ما منتظر نتایج آن هستیم. 

اقدامات و برنامه ها


از جمله طرح¬های اجرا شده در دوره آموزشی حضور می¬توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ارائه آموزش¬های کاربردی متناسب با عناوین کلاس¬ها و دوره¬ها
• مشارکت در بروزرسانی سایت مؤسسه و ثبت مطالب به نام خود افراد
• تخصیص شماره¬ی آموزش¬پذیری
• صدور گواهی¬نامه جهت آموزش¬پذیران واجد شرایط به دو زبان فارسی و انگلیسی

سايت موسسه


موسسه بين المللي رميک پيرو اهداف و برنامه¬هاي خود به طراحي سايت با نشاني  www.remik.ir پرداخت تا بواسطه¬ي آن بتواند براي ارائه کليه¬ي مطالب مربوط به دوره¬هاي مختلف آموزشي، سامانه¬هاي مناسب به منظور ارتباط  مستقيم آموزش¬پذيران با اساتيد و مسئولين دوره و ساير آموزش پذيران، قراردادن منابع و مطالب آموزشي مرتبط و تهيه¬ي خوراک فکري و آموزشي مستمر به آموزش¬پذيران از اين پايگاه استفاده بنمايد.

اين موسسه جهت فعال¬سازي جوانان شرکت کننده در دوره¬ي آموزشي، هماهنگي¬هاي لازم را جهت دريافت اخبار و مقالات آموزش پذيران، از طريق کاربري آنان انجام داده تا پس از بررسي¬هاي لازم توسط مسوولين و کارشناسان موسسه، اخبار و مقالات ارسال شده به نام شخص ارسال کننده در صفحه¬ي اول سايت قرار گيرد.
 
 
اساتيد


اساتيد همکار در اين دوره به¬طور عمده از افراد با سابقه در امور بين¬الملل و مسلط به مباحث بين¬المللي انتخاب شدند. اساتيد ياد شده علاوه بر داشتن ميزان تحصيلات تخصصي در حد دکترا و فوق¬دکترا، داراي تجارب حضور در نمايندگي¬هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور و از کارشناسان مطرح در زمينه¬ي روابط بين¬الملل مي¬باشند. به عنوان نمونه رزومه¬ي برخي از ايشان در ادامه آمده است.
مشخصات اساتيد
رديف نام تحصيلات نام درس
1 استاد امير زند مقدم دانشجوي مقطع دکترا مترجمي زبان انگليسي گزارش¬نويسي عمومي
2 دکتر محمود محمدي دکتراي سياست بين¬الملل جهاني¬شدن و سياست خارجي
3 استاد محمدزاده فوق ليسانس روابط بين¬الملل حساسيت¬هاي امنيتي
4 دکتر علي خرم دکتراي فيزيک هسته¬اي وحقوق
بين¬الملل و روابط بين-الملل - آشنايي با اصطلاحات نظام
بين¬الملل
- آشنايي با تحولات نوين در نظام بين-الملل
5 دکتر محمدکاظم سجادپور فوق دکتراي مطالعات خاورميانه آشنايي با سياست خارجي
6 دکتر مرتضي حميصي دکتراي مطالعات ملي سازمان¬هاي داوطلبانه و سمن¬ها و
نحوه¬ي عمل آن¬ها در عرصه
بين¬الملل
7 استاد علي¬محمد بيدارمغز فوق ليسانس علوم-سياسي و ادبيات آداب تشريفات



کلاس ها


نخستین کلاس¬هاي آموزشي دوره¬ي مقدماتي حضور در تاریخ 5 آذر سال 1388 آغاز گردید. این دوره طی روزهای پنج شنبه و جمعه¬ی هر هفته تا تاریخ 21 آذر ماه، به مدت سه هفته برگزار شد. (پیوست 4)
نشانی برگزاري کلاس¬ها: ميدان قدس، خيابان دزاشيب، خيابان عمّار، کوچه عرفات، سالن کنفرانس معاونت اجتماعي شهرداري منطقه 1 تهران
 
 
کلاس¬ها
گزارش¬نويسي ، استاد امير زند مقدم
جهاني شدن و سياست خارجي ، استاد محمدي  
آشنايي با تحولات نوين و آشنايي با اصطلاحات نوين در نظام بين¬الملل ، استاد خرم
آشنايي با سازمان¬هاي بين¬الملل ، استاد سجادپور
سازمان¬هاي داوطلبانه و سمن¬ها و نحوه¬ي عمل آنها در عرصه¬ي بين¬الملل ، استاد حميصي
تشريفات کاربردي، استاد علي¬محمد بيدارمغز
 
 
جلسه ي ضيافت رسمي


برنامه ضيافت رسمي شنبه 21 آذرماه در مهمانسراي وزارت امور خارجه برگزار گرديد. اين برنامه با شرکت فعالين تشکل¬هاي غيردولتي فعال در امور بين¬الملل و نيز با حضور افتخاري استاد بيدارمغزبرگزار شد.
هدف از برگزاري اين ضيافت رسمي که مدير دفتر امور بين¬الملل سازمان نيز در آن حضور داشت؛ قرار گرفتن آموزش¬پذيران در محيط تشريفاتي بود که به شکر خداوند به خوبي و با موفقيت انجام شد.
طي برگزاري مراسم ضيافت رسمي، آموزش¬پذيران آداب حضور در مهماني رسمي را که در کلاس¬هاي آموزشي به صورت نظري فرا گرفته بودند در عمل به کار بردند.

 

 ارزيابي دوره مقدماتی حضور


در اين بخش ستاد دوره با طراحي سؤالات ارزيابي در زمينه¬هاي مختلف نسبت به شناسايي نقاط قوت و ضعف دوره اقدام نمود. فهرست ارزيابي¬ها عبارتند از:
- برگه¬ي ارزيابي آموزش¬پذيران از برنامه¬هاي کلي دوره
- برگه¬ي ارزيابي آموزش¬پذيران از وضعيت محتواي دروس و نحوه¬ي¬ تدريس اساتيد براي هر يک از دروس ارائه شده
- برگه¬ي ارزيابي اساتيد در خصوص نحوه¬ي برگزاري دوره و متناسب بودن منابع، عناوين و مطالب ارائه شده در دوره
- سؤالات ارزيابي مربوط به محتواي سايت و ...


ارزشيابي آموزش¬پذيران
به منظور ارزشيابي آموزش¬پذيران نيز با طراحي سيستم ارزشيابي با توجه به وضعيت حضور آموزش¬پذيران، ميزان مشارکت افراد در دوره و کلاس¬ها، نمرات اختصاص داده شده به آموزش¬پذيران از طرف اساتيد، حضور و مشارکت در سايت مؤسسه با ارسال اخبار و مقالات و شرکت در نظرسنجي¬هاي اختصاصي، حضور در تالارهاي گفتگو با عناوين موضوعي متفاوت، در مجموع به نتيجه¬گيري و ارائه¬ي تحليل جامع از آموزش-پذيران جهت ارائه به سازمان در خصوص مشارکت افراد و ميزان درک مطالب توسط آنها دست يافته¬ايم. (پيوست 1)


اسامي آموزش پذيران


 نام و نام خانوادگي -نام سمن -موضوع فعاليت- رشته تحصیلی- سطح تحصیلات - 
      
1 امين فرج-الهي انجمن شهر و فرهنگ
موضوع فعاليت: توسعه شهري مهندسي عمران –
برنامه ريزي حمل و نقل در حال تحصيل
کارشناسي ارشد 880212029   
2 محبوبه يزداني  مؤسسه پژوهشگران نوين
موضوع فعاليت: علمي پژوهشي مترجمي زبان انگليسي ليسانس 880212038   
3 بنفشه کامراني اعظم کانون جوانان خيبري
موضوع فعاليت: مذهبي اجتماعي زبان و ادبيات فارسي در حال تحصيل
ليسانس 880212031   
4 حميد جعفرآباد فواد
موضوع فعاليت: علمي پژوهشي ورزشي مهندسي برق، مخابرات ليسانس 880212010   
5 مرتضي شکري مناديان وحدت
موضوع فعاليت:  اعتقادي مذهبي علوم و معارف اسلامي درحال تحصيل
حوزوي، سطح 2 880212024   
6 رضا قهرماني ازغندي کانون مهندسين مشاور کشاورزي
موضوع فعاليت: کشاورزي کشاورزي، زراعت و اصلاح نباتات ليسانس 880212030   
7 بهرنگ شريف فوژان،
انجمن دانشجويان داروسازي ايران
موضوع فعاليت: فرهنگي اجتماعي، علمي فرهنگي
حرفه¬اي داروسازي در حال تحصيل
ترم آخر دکترا 880212023   
8 ناهيد عسکري -
موضوع فعاليت: - مديريت دولتي درحال تحصيل
کارشناسي 880212026   
9 محمدحسين يزداني خانه فرآوران ايران
موضوع فعاليت: - مترجمي زبان در حال تحصيل
کارشناسي 880212039   
10 ساناز باقري انجمن شهرداران زمين،
مؤسسه دوستداران ميراث ملل
موضوع فعاليت: محيط زيست، ميراث فرهنگي گردشگري اقتصاد نظري ليسانس 880212005   
11 محمد مژدکانلو کانون شهر اخلاق
موضوع فعاليت: علمي پژوهشي پزشکي، عمومي دکترا 880212036   
12 شروين سوري کانون پردازش هوشمند،
مؤسسه نسل نوآوران
موضوع فعاليت: علمي پژوهشي، فرهنگي نرم افزار در حال تحصيل
کارشناسي 880212018   
13 ليلا غلامزاده انجمن بيان ايران
موضوع فعاليت: زبان روانشناسي، عمومي ليسانس 880212027   
14 ام¬البنين گل¬محمدي -
موضوع فعاليت: - علوم اجتماعي ليسانس 880212032   
15 محسن اکبري خانه خورشيد هنر،
کانون پارس فرهنگ،
انجمن حاميان بشر جوان
موضوع فعاليت: ادبي هنري، فرهنگي هنري، محيط زيست مديريت بازرگاني ليسانس 880212002   
16 علي محمددوست مؤسسه تعالي
موضوع فعاليت: فرهنگي اجتماعي آموزشي تکنولوژي نساجي در حال تحصيل
کارشناسي 880212035   
17 شهلا حاجي رحيم جوشقاني انجمن سينمايي نماي جوان
موضوع فعاليت: هنري (سينمايي) فيلمسازي، تدوين فيلم در حال تحصيل
کارداني 880212011   
18 عليرضا لشگري زمزمه سبز جوانان
موضوع فعاليت: زنان و دختران جوان متالوژي، استخراج فوق ليسانس 880212033   
19 علي دلاوري جمعيت حمايت از مستضعفين،
خانه هنرمندان شهر تهران
موضوع فعاليت: فرهنگي هنري
 روابط ديپلماتيک
 (علوم سياسي) در حال تحصيل
کارشناسي 880212016   
20 نيما فتاحي مؤسسه فرهنگ انديشه چهره
موضوع فعاليت: - نقشه کشي صنعتي فوق ديپلم 880212028   
21 ليلا سيدآبادي انديشه¬هاي نو
موضوع فعاليت:  گردشگري MBA در شاخه¬ي گردشگري در حال تحصيل
فوق ليسانس 880212020   
22 علي خرم طوسي-

کانون آئینه جادو 

موضوع فعاليت: فرهنگي هنري پزشکي در حال تحصيل
دکترا 880212014   
23 زهرا شيرخانزاده کانون تجلي مهر
موضوع فعاليت: ميان رشته¬اي قرآني گرافيک ليسانس 880212025   
24 حمزه تندرو خشکنودهاني کانون حق پويان جوان
موضوع فعاليت: حقوقي آموزشي حقوق جزا و جرم شناسي در حال تحصيل
کارشناسي ارشد 880212008   
25 سارا خاتمي انجمن بيان ايران
موضوع فعاليت: زبان¬هاي خارجي مترجمي زبان انگليسي درحال تحصيل
کارشناسي 880212013   
26 ژيلا باقرپور رابع خانه فرهنگ صدف
موضوع فعاليت: علمي پژوهشي IT در حال تحصيل
کارشناسي 880212004   
27 آرمين نوربخش کانون جوانان همشهرکي
موضوع فعاليت: توسعه شهري مهندسي عمران –
  سازه هاي هيدروليکي فوق ليسانس 880212037   
28 محسن ابراهيمي مؤسسه پيشروان فراز
موضوع فعاليت: کارآفريني و اشتغال متالوژي فوق ديپلم 880212001   
29 آمنه حشمتي کانون جوانان همشهري
موضوع فعاليت: فرهنگي اجتماعي زبانشناسي همگاني در حال تحصيل
دکترا 880212012   
30 مجيد باقربندي راويان صبح
موضوع فعاليت: ادبي هنري دانشجوي خلبان Ir & ppl
گذرانده شده 880212003   
31 سجاد سيبي مؤسسه فرهنگ سهند،
مؤسسه فرهنگ چهره
موضوع فعاليت: ايرانشناسي نمايشگاهي، اعتقادي مذهبي فوق ديپلم کامپيوتر،
در حال تحصيل کارداني روابط عمومي - 880212019   
32 مليکا جان بخش
 افق غرب،
طلوع سبز ايرانيان
موضوع فعاليت: فرهنگي اجتماعي، ايدز و مواد مخدر روانشناسي عمومي کارشناسي 880212009   
33 ندا سميعي انجمن ايراني اقدام براي عفاف
موضوع فعاليت: فعاليت در حوزه زنان  سطح 2 فقه و حقوق اسلامي در حال تحصيل
کارشناسي ارشد حقوق بين-الملل 880212017   
34 مائده تفهمي مؤسسه رسانه¬اي لوح بصر
موضوع فعاليت: رسانه¬اي علوم تجربي –
 زيست شناسي کارشناسي 880212006   
35 حامد لطفي¬کام -
موضوع فعاليت: - حقوق قضايي کارشناسي 880212034   
36 محمد خوشنواز -
موضوع فعاليت: - الهيات – 
علوم قرآن و حديث کارشناسي 880212015   
37 سناء شايان -
موضوع فعاليت: - آمار کارشناسي 880212022   
38 سارا شايان  -
موضوع فعاليت: - مهندسي کشاورزي –
صنايع غذايي کارشناسي 880212021   
39 مجتبي تقي-زاده مسن مؤسسه جنبش نو
مؤسسه پژوهشگران علوم زمين
بسيج دانشجويي
موضوع فعاليت: فرهنگي اجتماعي، علمي پژوهشي، شوراي مرکزي حوزه زمين شناسي در حال تحصيل
دکتري تخصصي 880212021   


 
جدول زمان بندي کلاس هاي دوره ي آموزشي حضور(مرحله ي مقدماتي)

پنج شنبه:5/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-9 کلاس آموزشي اول: گزارش نويسي (استاد امير زند مقدم)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: جوان و سياست خارجي (استاد محمود محمدي)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: جوان و سياست خارجي (استاد محمود محمدي)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آشنايي با حساسيت¬هاي امنيتي (استاد محمد زاده)

جمعه:6/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-30/8 کلاس آموزشي اول: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد خرم)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد خرم)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد خرم)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد خرم)


پنج¬شنبه:12/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-30/8 کلاس آموزشي اول: جهاني شدن و سياست خارجي (استاد محمدي)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: جهاني شدن و سياست خارجي (استاد محمدي)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: آشنايي با سازمان¬هاي بين المللي مرتبط با جوانان (استاد سجاد پور)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آشنايي با سازمان¬هاي بين المللي مرتبط با جوانان (استاد سجاد پور)

جمعه:13/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-30/8 کلاس آموزشي اول: آشنايي با سازمان¬هاي بين المللي مرتبط با جوانان (استاد سجاد پور)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: آشنايي با سازمان¬هاي بين المللي مرتبط با جوانان (استاد سجاد پور)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد حميصي)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آشنايي با تحولات نوين در نظام بين الملل (استاد حميصي)
 
پنج¬شنبه:19/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-30/8 کلاس آموزشي اول: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آداب تشريفات در سطح بين-الملل (استاد بيدار مغز)

جمعه:20/9/88
زمان¬بندي عنوان برنامه
10-30/8 کلاس آموزشي اول: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
15/10-10 زمان استراحت اول
45/11- 15/10 کلاس آموزشي دوم: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
45/12-45/11 صرف ناهار و اقامه¬ي نماز*
15/14-45/12 کلاس آموزشي سوم: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)
30/14-15/14 ميان وعده بعدازظهر
16-30/14 کلاس آموزشي چهارم: آداب تشريفات در سطح بين¬الملل (استاد بيدار مغز)


 نظر سنجی دوره ي مقدماتی آموزشي حضور


با توجه به نظرسنجي¬هاي به عمل آمده از اساتيد و آموزش¬پذيران، در طي دوره مقدماتي حضور، در خصوص پذيرش، پايگاه اطلاع¬رساني و ... مي¬توان از ميزان رضايت¬مندي آنها، به¬واسطه¬ي نمودارهاي موجود مطلع شد.

 
 

 

 

 

 

 

 



پیوند مطلب


ارسال نظر

نام
ایمیل
سایت/وبلاگ
* نظر
 

   


Remik International Institute - Copyright©2009 All Rights Reserved

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است
 اجراء :
ارمغان داده پرداز