امام مهدي (عج): هر کس در اجراي اوامر خداوند کوشا باشد، خدا نيز وي را در دستيابي به حاجتش ياري مي کند.
 
جمعه 10 فروردین 1403
 
 
Friday, March 29, 2024
19 رمضان 1445
 

نخستین دانشنامه مجازی فقه و اصول شیعی افتتاح می‌شود

آغاز ثبت نام شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث

کنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه: امنيت جهاني بدون سلاح هاي کشتار جمعي

هم انديشي جوان ياوران

جشنواره بين المللي فارابي ويژه تحقيقات علوم انساني و اسلامي



نظر شما درباره ي محنوي سايت چيست ؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف






اخبار

مديرعامل موسسه بين المللي رميک خبر داد:

آغاز دوره هاي کاربردي آداب تشريفات و رفتار بين المللي

گودرزي از آغاز دوره هاي کاربردي آداب تشريفات ورفتار بين المللي در سال 1390 خبر داد وگفت: اين دوره ها با هدف توان­مند­سازي مخاطبان در تعاملات اجتماعي برگزار مي شود.
کد : 476 تاریخ : 10:22 - 07 اردیبهشت 1390 تعداد بازدید : 16303

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رميک، گودرزي از آغاز دوره هاي کاربردي آداب تشريفات و رفتار بين المللي در سال 1390 خبر داد و گفت: اين دوره ها با هدف توان­مند­سازي مخاطبان در تعاملات اجتماعي برگزار مي شود وبه صورت کاربردي تدارک ديده شده است.

وي افزود: مکان برگزاري دوره ي کاربردي آداب تشريفات و رفتار بين المللي به صورتي متفاوت از اماکني است که سمينارهاي تشريفات در آنها برگزار مي شود وهدف اين است که شرکت کنندگان طي مدت زمان برگزاري دوره نيز به صورت کاربردي برخي از محتوا را در عمل پياده کنند.

مديرعامل موسسه بين المللي رميک در ادامه گفت: به منظورتسهيل  شرايط جهت شرکت کنندگان، زمان برگزاري دوره هاي ياد شده در روزهاي پنجشنبه وجمعه در نظر گرفته شده است.

وي در ادامه به برخي از محتواي دوره اشاره کرد و اظهار داشت: محتواي اين دوره شامل سر فصل هايي از قبيل: حسن سلوک، نزاکت وتشريفات، آداب معارفه، آيين رفتار در اماکن عمومي، آداب استقبال و بدرقه، محيط وروش مذاکره، آداب مهماني، آداب ميز(جهت صرف غذا)، لباس مراسم و...مي باشد و تمامي افرادي که علاقه مند به حضوري متفاوت در جامعه و ملاقات هاي خود هستند مي توانند با شرکت در اين دوره ي کاربردي اين نياز خود را برآورده سازند.

گودرزي گفت: شيوه ي حضور در مراسم ضيافت رسمي، نحوه­ي صرف غذا، محتواي  گفتگو در ضيافت رسمي و...از ديگر مباحثي است که شرکت کنندگان با آن آشنا مي شوند.

وي افزود: موسسه بين المللي رميک آمادگي دارد علاوه بر دوره ي عمومي که با حضور تعداد محدودي از شرکت کنندگان در هر دوره برگزار مي شود، دوره هايي را نيز به صورت اختصاصي براي مجموعه هاي مختلف اعم از دولتي وغير دولتي برگزارکند.

علاقه مندان براي شرکت در اين دوره ها، مي توانند با تلفن :88344745 ،دفتر موسسه در تهران،جهت ثبت نام تماس بگيرند.

موسسه بين المللي رميک، باتوجه به ماموريت تخصصي خود در زمينه ي تشريفات کاربردي وبهره مندي از اساتيد مجرب و نيز کيفيت برگزاري دوره هاي توان­مند­سازي که نتيجه ي همکاري نيروها و عوامل برنامه ريزي، هيات علمي واجرايي آن مي باشد اقدام به صدور گواهينامه ي اختصاصي با مهر موسسه جهت شرکت کنندگان در دوره  مي نمايد.



پیوند مطلب


ارسال نظر

نام
ایمیل
سایت/وبلاگ
* نظر
 

   


Remik International Institute - Copyright©2009 All Rights Reserved

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است
 اجراء :
ارمغان داده پرداز