امام مهدي (عج): هر کس در اجراي اوامر خداوند کوشا باشد، خدا نيز وي را در دستيابي به حاجتش ياري مي کند.
 
جمعه 10 فروردین 1403
 
 
Friday, March 29, 2024
19 رمضان 1445
 

نخستین دانشنامه مجازی فقه و اصول شیعی افتتاح می‌شود

آغاز ثبت نام شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث

کنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه: امنيت جهاني بدون سلاح هاي کشتار جمعي

هم انديشي جوان ياوران

جشنواره بين المللي فارابي ويژه تحقيقات علوم انساني و اسلامي



نظر شما درباره ي محنوي سايت چيست ؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف






اخبار

روزنامه الرای کویت :

کشتار مردم بحرین به نفع رژیم صهیونیستی است

در این مقاله که با عنوان " نه شیعه نه سنی فقط خواست ملی" به چاپ رسید تاکید شد: برخورد با این خواسته کاملا قانونی با نهایت خشونت تنها موضوع را پیچیده تر و خشونت آمیزتر می کند و سران بحرینی نباید به این خواست ملی لباس طایفه گری بپوشانند و وانمود کنند این تحرکات مردمی با دخالت دستهای خارج از کشور صورت می گیرد.
کد : 468 تاریخ : 4:40 - 20 فروردین 1390 تعداد بازدید : 15267

یک روزنامه عرب زبان امروز خطاب به سران بحرین هشدار داد : کشتار مردم بیگناه می تواند زمینه ای برای تسلط و به جریان انداختن دسیسه خاورمیانه بزرگ از سوی غرب و دشمن صهیونیستی بشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الرای کویت امروز در مقاله ای با اشاره به حوادث این روزهای بحرین می نویسد: اصلا موضوع تظاهرات های مردمی در بحرین مسئله ای طایفه ای و مذهبی نیست بلکه این تظاهرات تنها خواسته های ملی مردم این کشور است.

دراین مقاله که به قلم "ولید الرجیب" نویسنده عرب زبان به چاپ رسیده است می خوانیم: خواست مسالمت آمیز بحرینی ها برای ایجاد اصلاحات در کشورشان شامل همه مردان و زنان شیعه و سنی این کشور می شود و درحقیقت این خواستها کاملا مشروع است.

این مقاله که با عنوان " نه شیعه نه سنی فقط خواست ملی" به چاپ رسید تاکید شد: برخورد با این خواسته کاملا قانونی با نهایت خشونت تنها موضوع را پیچیده تر و خشونت آمیزتر می کند و سران بحرینی نباید به این خواست ملی لباس طایفه گری بپوشانند و وانمود کنند این تحرکات مردمی با دخالت دستهای خارج از کشور صورت می گیرد.

این نویسنده عرب زبان درادامه از اینکه سران عرب در برخورد با این تظاهرات های مسالمت آمیز مردمی از زور اسلحه استفاده کرده و می کنند و از سوی دیگر بهانه ای برای دخالت بیگانگان و در نهایت محقق شدن طمع های تاریخی آنان شد بسیار ابراز تاسف کرد.

درپایان این مقاله همچنین به سران بحرین که این روزها تظاهرات کنندگان بحرینی را به خاک و خون می کشند هشدار داده شد: مراقب خطر سوء استفاده قدرت های بزرگ و همچنین دشمن صهیونیستی از چنین حوادثی برای بازگردان سیطره و هیمنه شان بر منطقه خاورمیانه باشند تا به این ترتیب دسیسه دور و دراز خود "خاورمیانه جدید" را که نزدیک بود به علت دو انقلاب تونس و مصر از دستشان برود بار دیگر به جریان بیندازند.


بحرين ,صهيونيسم
پیوند مطلب


ارسال نظر

نام
ایمیل
سایت/وبلاگ
* نظر
 

   


Remik International Institute - Copyright©2009 All Rights Reserved

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است
 اجراء :
ارمغان داده پرداز